Europa

Grecja/Kreta - wycieczka na plażę Falasarna

Miałam kiedyś piękny sen. Długa plaża, ciepły miękki piasek, lekko falująca morska woda i my… A wokół nas pustka dookoła. Sami w pięknej scenerii… Eh te marzenia… Trzeba je spełniać! :D

Grecja - Kreta - wycieczka do Wąwozu Samaria - Żelazne Wrota

Spośród wielu atrakcji, jakie oferuje zachodnia część Krety na pierwszy dzień wybieramy Wąwóz Samaria, który mieści się w Górach Białych (Lefka Ori).

Grecja - Kreta - spacer po Chani. Koncert fortepianowy.

Zaraz obok dworca autobusowego w Chanii znajduje się „Alena Apartments”, czyli miejsce naszego pierwszego noclegu. Wybraliśmy je ze względu na świetną lokalizację, bardzo dobre oceny i niewygórowaną cenę.

Lot z Polski do Grecji. Wakacje na Krecie.

Jest 28 maja 2016 roku. Sobota wolna od pracy, a my z uśmiechem na twarzy wstajemy wcześnie rano. Błękit nieba i słońce nieśmiało zaglądające do mieszkania zwiastują nadejście upragnionego urlopu. Ruszamy w kolejną podróż!

Tajlandia 2015 - podsumowanie podróży do Tajlandii na włansą rękę . Ujęcie z plaży Aow Leuk na wyspie Koh Tao.

Decyzja zapadła – jedziemy na wakacje do Tajlandii. Super, ale… Z jednej strony wielka radość, z drugiej duże obawy. Marzenie o dalekiej podróży w nieznane, gdzie są zupełnie inni ludzie i obyczaje niedługo się ziści.

Droga powrotna z Koh Tao do Bangkoku. Lot z Bangkoku przez Abu Dhabi i Berlin do Warszawy.

Po niespełna 3 dniach intensywnego eksplorowania wyspy Koh Tao nadszedł czas na spakowanie bagażu i opuszczenie tego raju na ziemi. Rano wypływamy szybkim katamaranem w kierunku przystani w Chumphon.

Nasz pierwsza podróż do Tajlandii na własną rękę. Przeloty samolotami. Trasa Warszawa-Berlin-Abu Dhabi-Bangkok.

Praca magisterska napisana, egzamin dyplomowy zdany na 5 i magister z wyróżnieniem w garści. Trzeba to uczcić – tylko jak? Największa nagroda to odpoczynek, a wiadomo, że najlepiej odpoczywa się poza domem.

Pewnie zastanawiacie się skąd wziął się pomysł wyjazdu w podróż poślubną do miasta Torrevieja. Myślę, że Was zaskoczymy… To nie był nasz pomysł!